„Dziura”, reż. Piotr Kamler, 3 min, 1968, Francja
Przygody żałosne i niekiedy skandaliczne Niebytu poszukującego samego siebie. Okazuje się, że jeśli chcemy pozostać sami, należy niekiedy być we dwoje.
„Labirynt”, reż. Piotr Kamler, 12 min, 1970, Francja
Poszukiwanie sensu życia w labiryncie, który okazuje się znajdować w głowie.
„Słonioga”, reż. Piotr Kamler, 10 min, 1968, Francja
Wędrówka poprzez różne warstwy czasu i przestrzeni, którą odbywa wielonożna, dwuznaczna postać potrafiąca poruszać się tylko w jednym kierunku.
„Zapasowe serce”, reż. Piotr Kamler, 10 min, 1973, Francja
Pogoń arlekina za piękną tancerką prowadzi ich do wnętrza starego zegara i zakłóca spokój dwóm szachistom.
„Słodka katastrofa”, reż. Piotr Kamler, 12 min, 1970, Francja
Akcja filmu odbywa się wewnątrz białej kuli mozolnie wdrapującej się po niekończących się schodach. Jej mieszkaniec, równie mozolnie, pompuje czerwoną wodę, która grozi mu zatopieniem.
„Kroki”, reż. Piotr Kamler, 7 min, 1975, Francja
Pozornie nieruchomy i martwy sześcian postępuje krok do przodu. Wewnętrzne życie pozornie martwego i nieruchomego przedmiotu.
„Nietrwała misja”, reż. Piotr Kamler, 8 min, 1993, Francja
Statek kosmiczny i jego mieszkaniec OBOK wysłani są w kierunku Ziemi, żeby ją obserwować i przekazywać informacje w przestrzeń.
„Perpetuum mobile”, reż. Piotr Kamler, 9 min, 2015, Francja
Żartobliwa wędrówka małego zielonego kwadracika pośród zwierciadeł.
„Rysunki znalezione w Chronopolis”, reż. Piotr Kamler, 6 min, 2022, Polska
Animowane przedstawienie rysunków – zagubionych, zapomnianych i niedawno cudownie odnalezionych – które wykonałem w chwilach wolnych od pracy podczas realizacji filmu „Chronopolis”.