„Comme des cowboys”, reż. Julia Sadowska, 26 min, 2024, Polska
Julita pracuje w stajni, żeby się utrzymać. Pewnego dnia jej była dziewczyna, Stacy, przyjeżdża z Francji aby wziąć udział w zawodach jeździeckich. Podczas pobytu próbuje na nowo zbliżyć się do Julity, która będzie musiała zmierzyć się ze swoimi uczuciami do niej oraz faktem, że jedyne relacje jakie potrafi nawiązywać są z końmi zamiast ludźmi.
„Duch”, reż. Jakub Gomółka, 7 min, 2024, Polska
Andrzej ukończył dwuletni kurs resocjalizacyjny w ośrodku dla byłych więźniów. Terapia miała na celu usprawnić jego powrót do rzeczywistości. Mimo starań, społeczeństwo nie zapomniało o przeszłości. Industrialny krajobraz za oknem pokoju Andrzeja i powtarzający się dźwięk poczty głosowej, potęgują samotność bohatera.
Opis festiwalowy
„Orchid”, reż. Tin Brendel, 10 min, 2024, Polska
Kim niegdyś byliśmy i kim się stajemy.
„Faustyna”, reż. Natalia Dutkiewicz, 22 min, 2024, Polska
Faustyna ma 22 lata i pragnie usłyszeć swój głos. Czy praca seksualna i teatr mogą jej w tym pomóc?
„Rosół z kaczki”, reż. Maria Dakszewicz, 5 min, 2024, Polska
Zmęczony nocnym życiem bohater, zażywa kąpieli i wchodzi w dialog z gumową kaczuszką. Wspólnie udają się w napędzaną głodem podróż po miejskich jadłodajniach i wspomnieniach minionego wieczoru.
„Serwis”, reż. Michał Edelman, 24 min, 2024, Polska
Piotruś jest wiecznie spłukany. Nocami występuje w undergroundowym zespole, a w dzień pracuje jako kelner w restauracji hotelowej. Podczas ekskluzywnej imprezy korporacyjnej jest pod ciągłą presją. Obsługuje trudnych klientów, próbuje usatysfakcjonować wiecznie niezadowolonego szefa i sfinalizować transakcję narkotykową z zagraniczną klientką hotelu, Joan. To wszystko na potwornym kacu.
Ilustracja: kadr z filmu „Faustyna”, reż. Natalia Dutkiewicz