Rejestracja na 10. edycję Olimpiady Wiedzy o Filmie i Komunikacji Społecznej trwa od 8 października do 4 listopada do północy.
Jak zarejestrować uczestnika do olimpiady❓:
- Uczestnik wypełnia formularz rejestracji pod tym linkiem: https://forms.office.com/e/nyw2wReGZ . Jeśli nie jest pełnoletni, robi to z pomocą rodzica lub opiekuna prawnego.
- Po wypełnieniu formularza, na podany mail zostanie wysłany wygenerowany dokument z danymi uczestnika. Jeżeli dokument nie przyjdzie na podany mail w ciągu 24 godzin, prosimy o kontakt na mail olimpiada@fina.gov.pl
- Otrzymany dokument należy wydrukować, sprawdzić poprawność danych i podpisać. Jeśli uczestnik nie jest pełnoletni, dokument podpisuje też rodzic lub opiekun prawny. Rekomendujemy wykonanie skanu dokumentu.
- Podpisany dokument należy złożyć do dyrekcji szkoły, do której uczęszcza uczestnik.
- Dyrektor szkoły powołuje trzyosobową Komisję Szkolną, która przeprowadzi pierwszy etap olimpiady w danej szkole.
- Przewodniczący Komisji Szkolnej wypełnia formularz rejestracji pod tym linkiem: https://forms.office.com/e/qB2CE3padJ
- Po wypełnieniu formularza, na mail Przewodniczącego zostanie wysłany dokument, pod którym składa podpisy cała komisja szkolna. Jeżeli dokument nie przyjdzie na podany mail w ciągu 24 godzin, prosimy o kontakt na mail olimpiada@fina.gov.pl
- Przewodniczący wysyła pocztą tradycyjną wszystkie podpisane dokumenty, w jednej kopercie, na adres:
Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Olimpiada Wiedzy o Filmie i Komunikacji Społecznej
ul. Wałbrzyska 3/5
02-739 Warszawa
📌Ważne!
O dacie rejestracji decyduje data stempla na przesyłce pocztowej. Zgłoszenia wysłane po 4 listopada nie będą rozpatrywane.